Impact Report 2021

At hjælpe vores brugere på rejsen mod sundere hud kommer med et stort ansvar, som vi tager meget alvorligt.

Vores hudpleje har nemlig ikke kun indflydelse på de personer, der bruger den, men også på hele forsyningskæden og miljøet. I vores allerførste Impact Report tager vi dig med på en rejse mod sundere hud og en sundere hudplejeindustri.

HER ER ET PAR AF HØJDEPUNKTERNE FRA RAPPORTEN:

01 — Udvikling af tilpasset hudpleje

  • Ved udgangen af 2020 benyttede vi data og feedback fra 150.000 brugere i vores produktudvikling. I 2021 voksede det antal til 360.000 brugere - hvilket gør at vi kan udvikle endnu bedre løsninger.
  • Vi begyndte at spore vores ingredienser og har nu indsamlet viden om vores råvareleverandører i første- og andetled.
  • Vi øgede cirkulariteten af vores hudplejeemballage: Andelen af genbrugte plastmaterialer (målt på vægt) er nu 34,25%.

02 — Distribution

  • Vores papir- og papmaterialer er 100% FSC-certificeret, og 99,8% er fremstillet af genbrugsfibre.
  • Vi bruger mindre pap og har reduceret vægten af vores transportemballage med 73% i gennemsnit siden vores begyndelse.

03 — Brug af NØIE-hudpleje

  • Vi portrætterede mere end 20 ægte hudhistorier om vores brugere for at få deres stemme hørt og sandfærdigt at tale om hudproblemer.
  • Vores Community Care-team hjalp 20.994 brugere med ekspertrådgivning og support via e-mail og chat.
  • Vores produkters succesrate steg fra 56% ved udgangen af 2020 til 86% i 2021.

Rapporten dækker også vores overordnede klimapåvirkning og indsigt om vores team bag det hele. Og selvom vi gjorde store fremskridt i 2021, kan du også læse om, hvor vi har fejlet, og hvor vi skal gøre det bedre i fremtiden.